CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday 15 October 2007

احساس


حسيت باني نفسي اقولك ع الكلام اللي بقاله ياما في قلبي


حسيت باني نفسي اعيشلك أحلي عمرجنبك انتي يا عمري


حسيت بنار قايدة جوة قلبي


الفراق مرار


نفسي اكون جنبك وانتي جنبي


حسيت بحرقة جوة قلبي


حسه بيا ولا ايه


ولا مش فرقة ابقي معاكي


ولا تبقي الحلم اللي حلمت بيه


ولا تبقي يا روحي فكرة


جاتلي صدفة وبسرعة راجعة


لازم برضه تبقي عارفة


اني بحبك فهنساكي ليه


عايزك انتي تبقي وردي


وانتي دمعي وانتي نبضي


وانتي أملي اللي ناديته واللي هعيش طول عمري فيه


قلبى أنا مش قادر ينسى


لحظه حلوه ونقول دى ذكرى


لا ياروحى لو كنتى فاكره


أنك مجرد نزوه هايفه


لا

ده أنتى الهوى اللى بعيش عليه



تعالي


انسي الدنيا وتعالي


ارسميلي كلي الأماني


عيشيني حبنا


فهميني صمتنا


ده هوانا محتجلنا


ما هنبعد عنه عمرنا


!وهنبعد عنه ليه ؟

متخافيش ومتياسيش


لوحاولتي تبعدي انسي مفيش


طب جربي ولو قدرتي تعيشي


أنا هقدر ازاي أعيش


لو فاكره ان هوانا ممكن يتنسي مبيتنسيش






12 comments:

sakayar said...

ههههههههه
مش معقول
هكون أنا أول كومنت؟؟؟؟؟
بقالي كتير معملتهاش
بس يمكن مكسوفين ومش عارفين يردوا ع البوست؟؟؟؟
أمال إيه بقى قلب فاااااضي
ده قلب أبيض وبلدي وبسطووووني كمان
لا بجد ايه المشاعير دي؟؟؟؟
روحي ذاكري يا هاااااانم
هههههههه
يا رب تكونوا تمام
سلااااااااام شكرا لزيارتكم وسؤالكم كتيييييير

قـلـب فـاضي said...

سكايار باشاااا
ياخبر أبيض ايه النور ده كله أنا عنيا زغللت متشكرة جدا بس هما الناس هيتكسفوا من ايه .

انا مش فاهمه البيت ده ماله واضح ان فيه كاميرات مراقبة يعني خبر مذاكرتي ده وصل لحد عندك ازاي اوك يا سكايار بيه هروح اذاكر بس انت ادعيلي .

WhItE HeArT said...

بوست رائع وفيه معاني وافكار جميله قوي

قـلـب فـاضي said...

with heart
متشكرة جدا علي زيارتك للبلجاية.

Romantica said...

السلام عليكم ورحمة الله
بجد انا بابقى سعيد جدا لما اقرى كلامك
وانا اسف لاني بقالي فترة مبدخلش عندك بس ظروف الامتحانات بقى
دعواتك
كلامك رائع وانا شايفة فيكي شاعرة المستقبل وتبقى حاجة كبيرة كدة

Romantica said...

وهاترك التعليق التفصيلي على الكلام لما يبقى في متسع من الوقت
تحياتي

وارجو تشريف بلوجتي بالزيارة وابداء الراي في القصيدة الجديدة

قـلـب فـاضي said...

معلش اتاخرت كتير انا عارفة
بس والله كنت مشغوله اوي ولحد دلوقتي والله

قـلـب فـاضي said...

رومانتيكا
انا اللي ببقي اسعد لما اعرف انك دخلت وعملتلي كومنت ادخل يا عم في اي وقت براحتك
متقطعش الكومنتات بس لو قطعها عشان الامتحانات اقطع يا عم ولا يهمك دنا اجي اقطع معاك كمان

one true thing said...

اولا بوست حلوووووووو جدن
بس في حاجه مش كل حاجه بنحسها
ونشوفها بتبقى صح
انتي لسه حاجه بريئه اوي يايويو
حافظي ع الفلب الفاضي
وحاولي تعيشي بيه علطول فاضي
واللي ربنا عاوزهلك هيكون مهما يكون
بس بوست تحوفه ياست البنات

thinkforever said...

انا اول مرة اقرألك بس الموضوع فعلا رائع

قـلـب فـاضي said...

one tru thing
ازيك يا عسل فينك محدش بيشوفك شكرا علي الكومنت وعلي النصيحة
سلاااااااااااااااام

قـلـب فـاضي said...

think for ever
اهلا وسهلا بيك في البلوج وشكرا جدا علي الكومنت