CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday 22 November 2007

بخ ......عوووووووو


ايه ده أنا ايه اللى جبنى هنا
ياترى ايه ؟
أنا مين أصلن
عليكووووووووا
أنا مين؟

حذروا فذروا
أنا الملكه
وايه اللى جابك هنا ياكوين؟
قرفت من شكل البلوجيه
فقلت أغيرها وبالمره أوجب
وأنزل بوست جديد بدل البوست اللى عفن ده
تحذير هااااااااااام
لكل الناس
لو محدش نزل بوست جديد
والناس صحت تانى
هتلاقونى محتله البلوجيه بتاعته
وادمكوا العبره قلب فاضى
ولن تنعم أمريكا
ايه الكلام ده
ياصباح التهيس
بطلع لسانى
وتحذير تانى هام
اياكى تشيلى البوست ده
هقطعك لو شلتيه
يالا
ناس مابتجيش اللى بالعين الحمراء
سلام يابرنس

8 comments:

Romantica said...

حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ياكوين

ايه القدرة دي

ده انا هاركب على بلوجتي قفل كبير

وهاحط كلب قدامها

sakayar said...

الله عليكي يا ملكة ... أيوة كده مارسي الحكم وخليكي طاغية زي أخوكي الكبير سكايار هههههههه
بالشفا يا قلب فاااااضي
ابقوا نزلوا بوستات ادجيكو عرفتم اللي بيحصل
بس خليها تظبطلك اللعب اللي كنتي عملاه بقى دي اكيد فاتت عليها الشات بوكس والصور والحاجات دي وسامحيها أكيد الملكة طيبة ومش تقصد
ههههههههههه

قـلـب فـاضي said...

رومانتيكا
دي لا بتخاف من كلاب ولا من غيره طبعا ما هي الملكة بقي تلاقي عندها منهم كتير
انا من رايي انك تحط ادام البلجايه كام فيل كده بس ع الله ينفع

قـلـب فـاضي said...

سكايار
ايه ياعم انت معاها ولا ايه
اقولك ليه ياعم هي نزلت البوست ده مكاني انا اللي امرتها بكده طبعا امال يعني هي تسجر تعمل كده من ورايا
اصل انا زي منتا عارف ورايا مذاكرة وباكل الكتب اكل وهي واحده فاضيه فشفتلها حاجة تعملها بدل البطالة اللي هي عايشة فيها.......احم...احم.. ((اكدب خيبة)) دعواتكم يا جدعان ده كل دعوة بتاخد عليها ثواب وانشاء الله نردهالكم في الافراح.
سلاااااااااام.

حازم ربيع said...

اياً كان الوضع


مدونة قلب فاضي لاتزال محتفظة ببريقها


فعلا هو دا الكلام والا فلا

بس انا زعلان لانك بطلتى تزورينى

نسيت ااقول


صورة البيبى
جميلة اوى
----------------
-----------------
مع تحياتى
حازم ربيع

قلب أبيــض said...

اول زيارة لك
القيك مطلع لى لسانك
ينفع كدة
عموما
الزيارة الجاية أنا خايف تعمل حاجة تانية
عموما
سعدت بزيارتى لمدونتك

قـلـب فـاضي said...

روح الفدا

انا اسفة علي التأخير في الرد واسفة لاني بقالي كتير فعلا مدخلتش بلوج حضرتك بس والله مكانش بايدي كان في فترة امتحانات وفي اليوم اللي انا خلصت فيه امتحان النت قطع عن البلد كلها شوف كوين بتعمل ايه في الناس مسبتش حد في حاله حتي مصر قطعت عنها النت ملوك اخر زمن والله !!
سلااااااام.

قـلـب فـاضي said...

قلب ابيض

انا قلت يا ربي هو في حد غير اسمي ولا ايه بس ده احلي من بتاعي
اهلا وسهلا بحضرتك وانشاء الله متكنش دي اخر زيارة ليها .

ملحوظة....................
لو لقيت قلوب تانيه ابقي قولي .